Kul med hund!

Förbereder för Agilitykurs

Kategori: Kurser, Sammy, Vardag

Ikväll börjar min och Sammys andra kurs, nämligen Agility för nybörjare. Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag anmälde oss till den kursen eftersom Sammy inte är hundra på inkallningar och dessutom helt galen i andra hundar. Hon är supersvår att få kontakt med när det är många andra hundar i närheten och tycker oftast att andra hundar är roligare än mig. Hur ska det då gå ikväll? Jag är faktiskt väldigt nervös, men innan jag anmälde mig till kursen mailade jag kursansvarig och frågade ifall det var ok att anmäla sig med tanke på att Sammy inte alltid kommer på inkallning och hon svarade att det ska nog gå bra om jag har henne kopplad mellan övningarna. 
 
Jag ska iallafall förbereda oss för Agilityn ikväll genom att gå iväg och köpa supergott godis som hon knappt kan motstå! Jag tror jag ska köpa köttbullar, det brukar alltid gå hem :) 
 
 
Kommentera inlägget här: