Kul med hund!

Cykeltur med Sammy

Kategori: Fysträning, Sammy, Vardag

Idag har jag fått två olika paket hem! I det ena paketen fanns viktmanschetterna och en leksak som jag ska använda vid träning. I det andra paketet fanns en bok, "från valp till stjärna". Ska bli superskoj att läsa den boken, den ser redan lovande ut efter att ha snabbläddrat i den. Senare åkte jag med en vän ut till ett köpcenter där vi gick runt i olika affärer i ca två timmar. Vi passade även på att äta litegrann :) En tröja och underkläder följde med mig hem. På kvällen fick Mila en promenad och Sammy fick sig en cykelrunda. Hon drog inte lika mycket åt sidan som sist, hon drog mer på vägen hem men det berodde på att hon behövde bajsa (Trots att hon hade blivit rastad precis innan vi började cykla..) Förutom det var hon mycket duktig. 
 
 

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2014-06-28 | 07:44:54
    Bloggadress: http://crutdasta.com/

    Jag cyklar två gånger om dagen nästan varje dag, till och från jobbet där hunden är med mig. Det är 2.5 km enkel resa.

    Svar: Vad roligt :) Tycker hunden om det? Jag cyklar inte så långt än med mina hundar eftersom detta är helt nytt för dem. Tar det lugnt och försiktigt :)
    kulmedhund.blogg.se

  • Sara - mamma till Nova&Levin säger:
    2014-06-28 | 10:38:15
    Bloggadress: http://frokenkalmar.blogg.se

    Tack desamma. :)

Kommentera inlägget här: