Kul med hund!

Cykla med hund

Kategori: LePet's Maryland, Sammy, Vardag

Idag har jag testat att cykla med Mila och Sammy. Jag har ju köpt en springer till min cykel och idag invigdes den! Det gick helt okej tycker jag. Sammy drog en hel del åt sidan, bort ifrån cykeln men det var inget jag märkte av tack vare springern. Hon verkade tycka att det var roligt i början och sista gången vi testade att cykla såg hon inte ut att uppskatta det lika mycket så då slutade jag. Troligen var hon trött! Mila gick det bra att cykla med, hon drog inte åt sidan utan höll sig nära cykeln, dock tittade hon bakåt några gånger eftersom vi cyklade ifrån husse och Sammy. Jag tyckte iallafall att det var kul att cykla med hundarna och detta ska vi fortsätta med! :) Ska självklart ta det lugnt eftersom de aldrig har cyklat tidigare. Förhoppningsvis blir det bra träning av detta framöver.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: