Kul med hund!

Viktmanschetter

Kategori: Fysträning, LePet's Maryland, Sammy, Vardag

Har beställt ett par viktmanschetter åt hundarna och idag kom dem! Hundarna fick köra en testrunda och hade dem på sig när vi gick en kort kisspromenad. Sammy tyckte det var väldigt konstigt att ha dem på sig och gick mycket annorlunda först, men efter ett par steg gick hon som vanligt igen. Mila brydde sig inte alls utan gick på! Nu ska vi ta det lugnt med dessa, använda dem utan vikter ett tag för att sedan lägga till vikter :) 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Elin och Billy säger:
    2014-06-27 | 16:46:32
    Bloggadress: http://aktivaussie.se

    Kul! Jag har tänkt beställa sådana men det har inte blivit av. Vart köpte du dem? :)

    Svar: Jag köpte dem på dogmania :) Supersnabb leverans!
    kulmedhund.blogg.se

  • lisa säger:
    2014-06-28 | 20:02:58
    Bloggadress: http://www.workingmaniacs.weebly.com/blogg.html

    Åh har också funderat på att köpa sådana! Har dock inte bestämt mig än om det är värt pengarna.. :P

    Svar: Jag tyckte dessa var relativt billiga, iallafall jämfört med andra priser jag sett. :) Betalade 129 kr för ett par.
    kulmedhund.blogg.se

Kommentera inlägget här: